Direct Mail

Stuur uw aanbod ‘ouderwets’ via de post. Gepersonaliseerde post heeft een zeer hoge attentiewaarde en blijft veelal op bureau of tafel liggen om nog eens te bekijken.

Er zijn diverse definities van ‘Direct Mail’, maar in deze context verstaan we onder Direct Mail: reclame maken door (potentiële) klanten direct en persoonlijk te benaderen via geadresseerde post.
Aanbiedingen via Social Media of e-mail zijn zogenaamde ‘vluchtige’ reclame: de boodschap wordt geconsumeerd, waarna deze snel weer verdwijnt. Als je iemand een gepersonaliseerde brief of gepersonaliseerd pakket stuurt, zal deze open gemaakt worden en zal de boodschap veelal een tijd op het bureau of de tafel blijven liggen. Daarnaast is het mogelijk om de attentiewaarde te vergroten door een tastbare incentive mee te sturen: een pen, een iPad hoes, of bijvoorbeeld een blocnote.

Loyalty King heeft veel ervaring met het verzenden van Direct Mail en helpt graag bij het opzetten van een actie met hoge attentiewaarde. En in combinatie met een e-DM (gepersonaliseerde boodschap via een e-mail) vergroot je de attentiewaarde nog meer. Zie ook het filmpje van Postnl hieronder.

Terug naar alle voorbeelden >>